10 maj 2009

01.33

Vaknade nyss på soffan med ett ryck... en fruktansvärd verklig mardröm hade tagit plats i min sömn :-( Kroppen är på helspänn och jag undrar om jag ens vågar somna om.
Drömmen sitter kvar i tankarna nu och ibland återkommer mardrömmarna till mig när jag somnat om... vill inte det!!!
Men måste ändå försöka sova... känner hela jag behöver mycket sömn!! Lär ju få vakna 06.30 imorgon och gå ut med Aailah, ingen semester när man har en morgonpigg liten filur (men allt det goda hon ger väger mer)!!

Hoppas du sover bättre än vad jag gjort, att du vaknar utvilad imorgon och att vi alla får fint väder så vi kan njuta av helgen (iallafall vi som har turen att vara lediga denna helgen ;-) )

Natti natti

3 kommentarer:

Snäckan sa...

Hej vännen!
Jag hoppas du klarade att somna om igen och att du slapp fler mardrömmar.
Idag skiner solen. Härligt!

MizanFlisan sa...

Vissa måste ju jobba helgen. Men jag är ganska nöjd ändå. Solen lyser ju! Ha det güt!

Ulrika sa...

Kunde du somna om? Fick du trevligare drömmar eller fortsatte du på mardrömmen?

Hemskt med mardrömmar, jag måste upp och tända lysen, se på tv eller likn för att liksom glömma/sopa bort mardrömmen. Himla läskigt.

Ha en trevlig söndag kväll..