05 oktober 2009

Bilder på det höstiga hemmet (o annat)

I lördags när K var här så hade hon med chokladet till höger på bilden... blev så förälskad i det
:-) Det andra var helt okej, men inte alls som raspberry!!
Rekomenderas varmt!!

Ja så var det det här med systerdottern som skulle passa min väska när vi var på hundutställning förra helgen....
Hon satt i morbrors stånd (de sålde bla popcorn), helt plöstligt var hela min väska fylld med detta... hur hon/dom lyckats vet jag inte!!!


Hyllorna ovanför soffan... grodan till vänster är Aailahs gråååda.
Kan bara inte slänga den!!! O Ängla ska inte leka med Aailahs favvis tycker jag, så den får vara en del av prydnaderna på den hyllan :-)

Som jag nämnt tidigare så är plommonlila höstens färg hemma hos mig, tycker det är så fint. Inte för starka färger men ändå mycket färg :-)
Vad har du för färger i hemmet i höst??
Hade varit roligt om ni har någon bild på er blogg som ni kan länka till mig så att jag kan se hur ni har det i höst.....
Lite lila (svart o silver) kärlek och en av mina fina willow tree änglar



Här är systerdotterns pysselbord
Vasen på golvet kommer från Ys mamma, den passar toppen där tycker jag.
O så har vi min älskade änglafarmors gungstol som utgör min myshörna

Mina fiiiiiina höstgardiner I love!!!



Naturens underbara färger är en fin och billig detalj i hemmet



Systerdotterns pysselskåp i vardagsrummet har piffats upp med duk, ljus och natur.


Dekoration av ljusstake i sovrummet (stenarna är lila och inte blåa som min kamera tror)


Köksgardinerna



1 kommentar:

MizanFlisan sa...

Du har det så himla fint hemma. När bjuder d uin oss på middag? Ville du äta kräftor på lördag?