02 december 2010

Blir så besviken när jag inte kan få in några foto här!!!

Iallafall.... nu har jag varit ledig 1 vecka... skönt!! Har hunnit få ganska mycket gjort ändå... eller ja... jag är ju ledig tom. söndag, men räknar inte med att kunna ha så stor nytta av resterande dagarna eftersom jag ska få kortisoninjektionen imorgon.
Imorgon kväll blir det eventuellt film med K eller så blir det mys & film med mamma, J ska jobba så jag är all alone annars... får se hur det blir. Ängla får iallafall få sin långprommis på förmiddagen för sen kan jag inte gå så bra..... (hoppas dock på mindre smärta efter sprutan än jag fick senast)
På lördag ska vi iallafall till sambons syster och fira hennes 25-årsdag, firade henne hemma hos svärföräldrarna förra veckan men nu är väl mer med vänner tror jag :-)

Snart är julen här oxå... tiden bara flyger iväg nu när man börjar bli gammal.
Julafton firas som vanligt hemma hos morfar tillsammans med mamma, syster med familj och morbror från USA. Tror min andra morbror firar på annat håll i år.
J ska jobba på kvällen så han hinner vara med oss och äta innan han får sticka, lite tråkigt faktiskt. 25.e firar vi jul hos svärföräldrarna.... annars är det jobb som gäller alla röda dagar förutom nyårsdagen tror jag det är.

Sen helt plötsligt är det nästan min födelsedag... den ska firas 15 januari om allt går enligt planerna, alltså lite i förskott. Hoppas att min annapanna ska komma hem till dess så hon kan vara med.... inte för jag fyller jämt men hade varit skoj o ha henne här ändå!!!
Kanske är Jenna hemma då oxå????
Det är inte så ofta man kan fira födelsedagar med sina vänner längre eftersom dom alla har rymt ifrån skåne/Sverige :-( tradigt!!!

Snö har vi iallafall... superhärligt va det innan när jag, Ängla och J var ute 1½timme i skogen.
Vi har träffat en tjej på gatan som har en tik som är ca 8-9 månader tror jag, dom 2 ggr vi träffats har bara varit snabbt men vi sa idag att vi kanske kan gå en runda en dag med doggsen så dom kan busa ordentligt... Ängla behöver nya kompisar här!!!

Nu ska vi släcka ner alla lampor och tv- apparater i detta hem och sedan släcker vi ner tankeverksamheten oxå..... sov gott alla!!!

Inga kommentarer: