27 september 2008

Hej!

Första inlägget i första bloggen *spännande*

Tänkte börja med att lägga in lite bilder på saker som jag gjort själv eller som jag har gjort om på något sätt... har inte sytt sedan högstadiet men för ett tag sedan fick jag en flipp och lånade mammas symaskin från tidigt 80-tal :-) Kanonbra är den!!!

Sen har jag dessutom upptäckt målarfärgen & decoupage, så det är en hel del på gång hela tiden.

Men sen hur mycket man hinner med är en annan sak...


Jag säljer vissa av mina saker (t ex ljuspåsar, lavendelpåsar & förvaringspåsar) på tradera under namnet Lotta_150.

Kan även ta emot små beställningar om så önskas av någon...

Jag kommer även att lägga in länkar till sidor med information om fibromyalgi, detta är en osynlig sjukdom som är MYCKET vanligare än vad man tror... jobbig är den oxå.

Tror säkert att jag kommer att skriva om hur mina dagar ser ut, det är ju så himla olika från dag till dag...


Här kommer några bilder iallafall.


Ha en toppendag allihopa!!



En vas som har fått lite spets & papper från en 1800-tals bibel. Använde mig av decoupage.

En förvaringspåse som nyss sålts på tradera




Ljuspåsar... underbart att ha nu till hösten, de ger så mysigt sken!!(Glasen som är i påsen är värmeljus glas "galej" från IKEA)


Ljuspåsar i linnetyg & en liten påse att ha till en fin blomma :-)

Inga kommentarer: