09 januari 2010

lördag

Kom precis hem från en eftermiddag hos morfar tillsammans med syster, E och morbror. Morbror ska åka hem till USA imorgon så va ju tvungen att säga hejdå... :-( plättar har vi ätit, hundarna har busat och allas klor är klippta så alla va nöjda och glada :-)

Om en stund blir det till att köra och jobba sedan ska jag och Ängla till hennes uppfödare och träffa mamma och syster, det var längesedan vi träffade dom sist så det ska bli skoj!!

Ska dra fram dammsugaren innan jag kör tänkte jag, hade kunnat dammsuga 50ggr/dag här utan att det synts... Ängla fäller sjukt mycket.

Hoppas ni har en skön helg!!!

1 kommentar:

Tinas Fibromyalgi sa...

Så fin blogg du har :)
Hundvän och jobbar som undersköterska liksom jag, fast jag är äldre än dig. Själv har jag också fibromyalgi och kampen om att veta vad man hör hemma i för jobb, har bara börjat. Det är att testa sig fram om vilket jobb som passar min kropp och vad man skall kunna få för jobb i dessa tider.

Härligt och se inredningar, sådant gillar jag, men har aldrig tid till att fundera så mkt på detta, även om jag så skulle önska :)

Hoppas du får en Skön Vecka!

//Tina