27 september 2008

Detta var inte lätt!!! Hjälp önskas!!

Detta var inte det lättaste direkt... förstår mig inte riktigt på alla saker som finns här på blogspot *skäms*
Vill lägga in lite länkar men det gick inte som jag ville, och hur kan man få upp bilder mm på höger sida på bloggen som många har?

Har inte heller hittat någonstans där man kan hitta bloggar genom att söka på innehåll (ex. heminrednind), måste man söka på bloggens namn?

Så finns det någon snäll själ som vill hjälpa så har ni här en människa i behova av hjälp!!

Det var inte så lätt att få till det... :-)
Men det ska gå!!!...

Imorgon ska jag och "Sana" pyssla lite, ska sy en kudde till en liten kille som föddes för inte så längesedan.
Sen blir det kanske lite målning av sakerna som jag har fyndat på loppis idag :-)
Lägger upp lite bilder på allt vid ett senare tillfälle.

På kvällen imorgon ska en tjej från företaget Mary Kay komma hit och så ska jag och några till ha en riktig myskväll med ansiktsbehandling efter vägledning av "försäljaren" och sedan blir det pizza *mums*

Sov gott!!

Inga kommentarer: