30 september 2008

Många förändringar på gång :-)

Nu är det många förändringar på gång...
*Jag går på ett 5 veckors smärthanteringsprogram för att lära mig att bättre kunna "handskas" med min fibro & det som medföljer den.

*Jag fick idag reda på att... JAG SKA FLYTTA!!!! :-)
Det har jag väntat lääänge på & äntligen blir det!!
Så den 1/12 går flyttlasten till Lund, där jag har fått en tvåa på ett lugnt och bra område i utkanten (MED TRÄDGÅRD).

Så nu är jag super glad, förväntansfull & samtidigt ser jag lite "oro" inför starten på något nytt...
Men jag försöker att bara tänka positivt & se det som är bra med allt!!

Har länge gått & väntat på både lägenhet & smärtrehab så jag borde vara den lyckligaste personen på jorden just nu, men på något sätt känner jag inte all den glädje.

Nu ska jag börja rensa lite i min garderob, de ska komma & besiktiga lägenheten på torsdag så jag måste hinna få lite iordning till dess.
Kan vara skönt att packa ner allt man inte använder och kanske hittar man något som man inte heller vill ha kvar så blir det tradera... antar att jag har hunnit samla på sig en del saker under de åren jag har bott här. :-)

Sen måste jag ju hinna pyssla lite i veckan oxå, men det har man alltid en liten lucka över för!!!

Love!!

Inga kommentarer: