14 juni 2009

Loppis & städning

Vaknade imorse efter en sömnlös och smärtsam natt... att man inte kan göra saker utan att behöva lida dagen efter *suck*
Men jag trotsade tröttheten och värken... kom på att det idag var bakluckeloppis i stan, det kan man ju inte missa :-)
Gick runt ett tag på loppisen utan att hitta något skoj, men det var iallafall skönt att komma ut lite på egen hand.
När jag kom hem gick vi en runda, träffade på en granne som jag stod och snackade med typ 1 timme eller nåt :-) Trevligt med trevliga grannar!!!
Började rensa lite i trädgården och såg att jag har fått 2 halvklara jordgubbar :-)
Men det är inte roligt att rensa ogräs när man har en liten tjej som drar ut allt på gräsmattan, då kan det lika bra sitta kvar i rabatterna!! Får ta en dag då jag kan få iväg skiten till tippen på en gång, måste få ordning där ute nu!!
Istället för städning ute så blev det städning inne, fick gjort allt som jag inte gjorde igår.
Så nu är ni välkomna på en fika ;-)
Imorgon kommer mamma, systerdotter och Izza hit så det kanske inte är städat så länge till... haha.
Hoppas på att J kommer oxå, han skulle kommit idag men vi var nog båda väldigt trötta så det blev inget med det. Kanske blir det grillning imorgon om vädert håller sig som det har varit idag.
Nu ska jag sätta mig i soffan och slappa!!!

Inga kommentarer: