14 juni 2009

Lördag

Vilken dag... bestämde mig i morse för att städa och ta det lugnt här hemma idag.
Mmm... räknas en maskin tvätt och urplockning av diskmaskin som städning??
Jo, det gör det ju... men hade tänkt mig lite mer :-)
Blev istället en shoppingtur med mamma, hittade en jätte söt tröja men annars inget. Vi ska kanske iväg en sväng imorgon oxå och se om vi hittar det vi söker.
JO!!! Jag fick städat bilen oxå ju :-) Mötte upp mamma i Staffanstorp och kom på att jag hade en pollett till dammsugare (på statoil) liggandes i bilen, så nu är den iallafall lite fin.

När jag kom hem var jag helt slut och vilade en stund, sedan blev det promenad med grannfrun och hundarna. Gick in till grannen sen för att hjälpa med lite plugg... det slutade med lite vin och en himlans massa skitsnack :-)
Så nu kom jag nästan precis hem och är inte alls trött... men en sväng med Aailah och lite soffliggande gör nog att jag somnar idag oxå!!


Vad har du gjort idag??


Sov sött!!

Inga kommentarer: