30 november 2009

Juleljus



Ett helt ljus eller en liten ljusstump... men lågan finns där

Så vackert med fladdrande ljus, så mycket som en liten låga kan få en att tänka på. Både minnen och framtiden kommer in i mina tankar när jag sitter och tittar in i den ljusa lågan.
Mina fina Änglar!!!
Just nu går tankarna till mormor som för snart 2 år sedan lämnade oss alla för att ta hand om sig själv, för att vila upp sig och bara ha det skönt och njuta av den friska luften som hon inte kunde få här den sista tiden hon levde.
Hon är gooo min lilla ängla- mormor!!!!

Ja... mina vingar... dom visar min kärlek till alla mina änglar, ingen är glömd!!!!

Juletid är här och jag tror det är många som tänker på sina änglar när de sitter där med ljusen tända, så fint!! Ljusen påminner om alla glädjande stunder man haft tillsammans och även alla stunder man kommer att ha tillsammans... :-)

Iallafall... tillbaka till verkligheten och julestressen :-)
Har du köpt alla klapparna??
Jag har köpt en... men har fler på gång som bara ska beställas och sen får man hoppas som tusan på att de hinner komma innan julafton.

Hur firar du julen??

Inga kommentarer: