17 april 2010

lööööördag

Igår hade jag en skön och ganska aktiv dag... trädgården är klar innan flytten, lite mer är packat, deklarationen klar, adressändring är gjord.
Kvällen bestod av mys med min älskade systerdotter, tacos och skitsnack hos Maria med familj, mer mys med E och sen liiiite mer mys :-)

Dagen idag har jag fått ångra min aktiva fredag.... fy f-n vilken smärta!!!
Har inte gjort många knyck idag, passar Tindra, K var här en liten stund och så bakade jag kladdkaka som jag inte orkat smaka ännu...
Mat har det inte blivit något av trots att jag lovade läkaren att jag skulle bli bättre på den fronten...
På tal om läkaren... mina prover va helt okej :-) Under normalvärdet men dock så pass bra att jag änsålänge slipper ta extra piller!!
Nästa provtagning blir i slutet av juni....

Nu ska mamma snart hämta Tindra, sen blir det sängen tillsammans med spikmatta och vetekuddar för min del.

Natti

1 kommentar:

Ulrika sa...

Orsak och verkan (eller värken) är vad vi som har kronisk värk får leva med.

Himla trist. Svårt att lära sig av det också, man vill ju ibland så gärna.

Hoppas det lagt sig nu och du mår bättre!