11 april 2010

söndag.... sista arbetsdagen

2 timmars underbart skön promenad med Ängla, grannen och hennes hund... nu är man lagom mör för att lägga sig på soffan 1 timme. Men NEJ.... nu ska jag köra o jobba. 6e dagen denna veckan... men sen är jag ledig 2 dagar :-)
Imorgon blir det packa av... kanske en fika med kära K. Snart kommer både J och A hem från Norge på besök.... så skoj!!!

Ja... livet har tagit fart igen, mår som en prinsessa trots skitkroppen som värker som f-n just nu!! Men man får försöka väga det goda mot det onda... iofs tror jag nog det onda hade vunnit i längden, men vafan... kämpa måste man ju!!
Hoppas på att hålla några år till iallafall innan kroppen strejkar helt, kan väl inte vara för mycket begärt?

På tisdag är det dags för "domen", då är det läkarbesök med provsvar.... usch!!!
Nähä... nu får jag ta o försöka lyfta på ändan, byta om o köra och göra lite nytta...

1 kommentar:

Ulrika sa...

Lycka till på läkarbesöket.

Min skitkropp värker som tusan också, och idag ska jag vara aktiv och åka bogserbåt. Känns lite uselt när ryggen är paj men men..

Det är bara att bita ihop och gilla läget.

Ha en bra dag!