22 juli 2010

mys

Har hittat en ny myshörna i min trädgård.... där var en MASSA ogräs innan som visade sig gömma plattor. Ännu vet jag inte hur jag ska göra där, men det kommer väl med tiden.
Ängla har hittat en koja i andra änden av trädgården där hon älskar att vara... vad hon gör där är för mig ett mysterium eftersom hon går ut varje gång jag kommer nära.

Igår hade jag o J film- o grillkväll, mysigt!!! Vi såg bla snabba cash, den va bra faktiskt.
Idag blir det jobb.... ja... ska faktiskt jobba hela helgen nu igen :-(
Nästa helg är jag dock ledig och då kanske det händer en rolig sak (för mig).... bilder kommer isåfall då.

Alla är iväg på semester nu.... K, (ex)granne M.... grymt tråkigt eftersom det är dom som man kan umgås med på dagarna innan jobb.
MEN nu har denna dagen gått och det är dags att ta på den röda fina jobbtröjan.

1 kommentar:

Tweety sa...

Rösta gärna på mig i Kaffehörnans höjdare, kram