10 september 2010

Fredag idag... smärtan är värre än på länge, smärtstillande medicin lyser med sin frånvaro så fulldos panodil (stackars min lever), vetekudde och spikmatta är mina bästisar nu.
Sömnen har varit katastrof ett bra tag och ibland känner jag mig som mer död än levande.
Trots detta så har jag klarat av 4 kvällar jobb och idag har jag städat ovanvåningen, diskat hälften av disken, rastat lilla hjärtat och varit o handlat.
Kan väl säga att jag är smått rastlös.....

Imorgon ska vi till syster o fira hennes födelsedag, tyvärr så jobbar J så han kan inte följa med. Men det kan nog bli skoj ändå, får ju träffa mina nära o kära och inte minst så får jag träffa min älskade systerdotter. Gud vad jag saknar denna söta lilla tjej!!!

I slutet av månaden firas J`s födelsedag med ett besök på thaiboxningsgala.... lite spännande faktiskt.

Inatt får jag sova ensam... sover inte alls lika bra då som jag gör när J är här. Han måste ha någon lugnande effekt på mig :-)

Nu börjar helvetestiden för oss fibrosar.... kyla, åskskurar, fuktig o konstig luft... allt som kan förvärra värken är på ingång. Men vi klarar det i år oxå precis som alla andra år vi har klarat det!! Vi kan vänner!!!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Jag håller med. Helvetet är på gång, kyla, halka och snö...
ett helvete på jorden.