26 september 2010




Japp, igår var jag och J på thaiboxningsgala i Lund.... blev glatt överraskad och skulle gärna gå fler gånger på sånt. KANSKE blir det K1 i Stlhm i november :-)

J fyllde år igår så vi bjöd hit hans kära syster på en bit kladdkaka o lite skitsnack, sedan körde vi Ängla till mamma där hon tillbringade natten.
Kl 17 var vi på plats på galan o där stannade vi till det va slut kl 23, då blev det middag på MAX.... usch så onyttigt!!!
Sedan hem o försökte titta på en film, men vi var helt för trötta för det så det blev ovanvåningen o sängen :-)

Skulle hämta Ängla hyffsat tidigt idag.... vid 11 ringde mamma... klockan 12 vaknade vi :-) Märks att man inte hade Ängla hemma, då hade jag varit uppe för längesedan!!
Så tomt det var utan min Ängel här hemma.... tror vi blev minst lika glada när vi långt om länge kom till mamma :-)
Köpte med oss frukost o åt med mamma, sen kom syster med sin hund så hundarna busade som bara den.
När vi kom hem slocknade Ängla nästan direkt i sin hörna i soffan.... där har hon legat sen till för en stund sedan när jag drog upp henne så vi kunde gå ut :-) Min trötta lilla tös.


Jaha.... annars då.... hmm...
JO!! Min läkare anser att jag efter 6 år med smärtstillande nu ska klara mig med panodil.... jo eller hur jag gör!!! Har inte mycket ork till att göra något mer än att jobba o ta hand om min ängel.... ska ta ett snack med henne på tisdag o kanske få iallafall vid behov.
Hon vill ju att jag ska motionera o sånt, det kan hon inte kräva om jag har ont ju.

Sen ska jag få en kortisonspruta i höften.... förmodad inflammerad slemsäck som gör sjukt ont!!! Är lite smått nojjig över den sprutan, lär ju kännas en del... iiiiiihhhh.....

Imorgon ska jag jobba, sedan på tisdag ska jag med min fina till Höör på en 4 timmars tattoo sittning... kul för mig o mindre roligt för J :-)
Fast önskar faktiskt att det va jag som skulle tatueras... jag vill ju NU!!!!

Nähä ni, nu ska jag o mina djur gå upp o lägga oss snart så vi kanske kommer upp o orkar simma imorron.
Sweet dreams

1 kommentar:

Tweety sa...

Skönt att börja jobba ja, men letar efter annat :-) Kramen