19 december 2008

GOD JUL!!!

Har nu lagt till Wishdesign i min länklista... detta är en tjej som kan göra FINA smycken!!!
Har köpt en del av henne både till mig själv & i presenter & har aldrig varit minsta lilla missnöjd!!
Skulle få min bettskena idag... körde till Malmö för att få höra..
"OJ!!! Den är ju för stor!!! Du får komma tillbaka i mitten av januari för att göra nytt avtryck".
Så... nu blir det att fortsätta vänta. Men om jag skulle haft den saken i munnen hade jag inte sett klok ut!!! HAHAHA... skulle ju tagit foto på det!!

Nu är det iallafall helg!! Så skönt att kunna ta det lugnt, ska fika med en kompis på söndag men annars har jag INGENTING bestämt :-)
Skönt att ha såna dagar ibland när man kan ta dagarna som dom kommer & vila kroppen för nästa arbetspass.
På tal om arbete... har blivit 50% sjukskriven i 2 veckor till. Vill jobba!!!!
Det är sååå tråkigt att inte kunna jobba som man vill/ska!! Ligger typ hemma & vilar kroppen/ "tränar" när jag inte jobbar. Så mycket så kallad "fritid" tycker jag inte att jag har fast att jag jobbar så pass lite :-(

Hoppas alla får en kanon skön jul!! Kanske kan ni som har snö skicka lite till mig?? Vill ha en vit jul i år... men det lär vi ju inte få som vanligt!

Inga kommentarer: