24 december 2008

Julafton!!!!





Ja... så va julafton 2008 snart över.
Hoppas att alla har haft en bra dag & att ni fått många klappar av tomten!!
Jag har nog varit ganska snäll i år, fick en del saker & allt var sånt jag ville ha!!!

Några saker på listan:
*taklampa till köket, smides tak-krona.
*presentkort
*5 stycken olika små flaskor parfym av Calvin Klein
*mysestrumpor
*ett set med "nagelfil" som har 4 sidor & polerar upp naglarna så de blir blanka, nagelbandsolja & hand/hud lotion
*en nack krage(liknar polokrage) & en ryggkorsett från Back On Track... kanske hjälper lite mot smärtan!!

Ska köpa skoställ & hatthylla från morfar sen.

Imorgon ska jag till faren för att fira jul...


Fy vad en sån här dag tar hårt på kroppen!! Somnade inte förrän kl 04.00 i natt & vaknade kl 08.00 så det blev inte många timmars vila. Sen har jag varit igång hela dagen till nu ungefär... Men har haft en helt okej dag med ganska lite smärta faktiskt :-) Hur det blir imorgon & några dagar framöver är en annan sak!!

Måste berätta!!! Har hittat en ny favorit affär i stan!!! Va där igår, skulle kunna ha köpt allt som fanns där!!! Köpte doftpåse, doft tvål & juleljus till farfar & hans tjej, en sak att sätta foto, minneslappar osv på(svårt att förklara)som man hänger på väggen till syster & bäst av allt va det jag köpte till mig själv (foto nedan)!!!



Måste gratulera min vän J.L som ska bli mamma för 3:e gången nästa år!!! Jätte roligt att höra, o vilken julklapp hon fick i år!!!

2 stycken mobilsmycke som jag fått som present när jag handlat smycken av wishdesign.se



OBS!!! GLÖM INTE JULEPUSSEN UNDER MISTELN!!!!

Inga kommentarer: