25 juli 2009

.

Helgen tillbringas hemma i lugnets vrå, har i veckan varit en del möten med mina kära vänner :-) mysigt!!
Aailah mår som innan, det går upp och ner hela tiden... igår kväll var hon dock ganska pigg, sprang runt och busade på ängen.
Men sedan när vi kom in så hade hon jätte ont :-( Längtar med blandade känslor tills på måndag när vi ska till veterinären, det är jobbigt att inte veta hur framtiden blir...
Här kommer några bilder på min stora tjej... tänkte lägga mig och mysa med henne nu.

På ängen här hemma... hon har noll koll på var öronen befinner sig :-)


Ligger i soffan och tittar på tv

Har badat i en "pöl" med lera... hon är egentligen ljus på rumpan... det blev spolning när vi kom hem!!



3 kommentarer:

MizanFlisan sa...

Vad stor lill tjejen har blivit! :) Hur har det gått för er? Hur är det med henne?

Monachos sa...

Hejsan! Hoppas det går bra för dig och jycken. Jag har kommit fram till att jag ska i höst skaffa en hund till. Tror att min jycke skulle uppskatta och må så bra. Han lekte med hundar på semestern så det fick mig att bestämma mig. Men jag vill ha en omplaceringshund runt 1,5-2 år.

Och min jycke har också haft ont. Han gjorde något med tassen, det ser ut som ett skärsår av något slag. Så det har varit jodopax, lindor och tassalva. Nu ser det bra ut även om det finns en spricka så ser det inte inflammerat ut. Men va snabb han kan vara på 3 ben :) Må gott/M

Ulrika sa...

Härligt svalka sig i sommarvärmen. Fast i en pöl..hm, kanske inte jag men jag kan ju känna mig ett med hunden och känna dennas glädje ;)