08 augusti 2009

Mängder av dom!!!

Igår skulle jag, Aailah och Y till Lomma och bada lite tänkte vi... vi kom, vi doppade oss och vi gick (sprang)!!
Där var inte en endaste människa som stannade kvar på stranden, några hade gått ut till de små "öarna" i havet och där verkade det vara lugnt. Men jag tror att de flesta gjorde som vi...
Har aldrig varit med om dess like, överallt fanns de, bets gjorde dom och de va inte alls så fina som jag alltid tyckt... resten av dagen kändes det som om de fanns på hela kroppen, det kliade och stack.. ja, det var nyckelpige invation!!!!
Har du varit utsatt för dessa oxå??
Bild från kvp.se


På kvällen körde jag hem till Mizanflisan, där blev jag fullproppad med taco, godis och jordnötsringar (fortfarande mätt). Lekte med hennes 2 små söta barn oxå... hade jag oxå sådan energi när jag var liten??
En annan satt o flåsade efter att ha sprungit lite medans de fortsatte länge till... tror de sov gott sen (?).
Var iallafall en mycket trevlig dag och kväll med lite av varje som innehåll :-)
Idag har jag tagit det lugnt, jag och Aailah var ute på gräset innan och myste. Jag låg i solen medans Aailah låg i skuggan med en pinne och vatten... riktigt skönt där faktiskt, det fläktar lite mer än vad det gör i trädgården.


Inga kommentarer: