03 september 2009

...

Usch o fy för hösten!!
Idag har det regnat hela dagen... ville ut i skogen med Ängla, men ack nej.
Gummistövlar är nästa sak som står på inköpslistan... sedan är jag klädd för alla väder (nästan).
Men måste ju hitta några fina oxå... vill inte ha gröna tråkiga :-)
Nu lite om min fina Ängla....
Hon är en lugn tjej som älskar mys och bus, så det är full rulle här hemma :-)
En tuff tjej är hon oxå, vi var hos min syster på deras nya gård i söndags och där hade de 2 hästar (som nu blivit över 30). Ängla pussade på den ena hästen, den andra är en buse så honom skällde hon bara på.
En konstig sak är att hon sedan dag 1 från och till ser något i hallen... oavsett om där är tänt eller släkt så står hon och tittar rakt ut i tomma intet och morrar... kan det vara Aailah som är och besöker oss tro??





Vad ska du göra i helgen??
Jag ska eventuellt (om vädert tillåter) på loppis med Mizanflisan på lördag. Riktigt längesedan jag va på loppis nu faktiskt... lite tråkigt!!

Inga kommentarer: