07 mars 2010

....

Tja.... en månad sedan....
Det har säkert hänt en hel del!!!
Våren har kommit, min Ängla har blivit 9 månader gammal och 32kg tung, mammas Tindra är 6 månader och 35kg tung (helt galet stor), systers Issa är väl 1 år snart tror jag.... Aailah skulle ha blivit 1 år i januari... min älskade saknade!!!

Det nya jobbet går bra, såååå skönt att inte vara sjukskriven längre!!
Har fått mycket hjälp av K med att rensa i förrådet, där var mycket saker som jag inte ville ha så nu är en del på tippen och en annan del är bort skänkt.
Snart dax att ta itu med allt inne i lägenheten oxå, måste verkligen försöka rensa ut lite här oxå!!!
1 maj blir det flytt... direkt därefter får jag ju börja fixa i den nya trädgården :-) Trädgården här struntar jag i nu, det är omöjligt att få den fin utan att vända upp o ned på allt så det får dom nya ta tag i.... jag har försökt iallafall.

JO.... jag har träffat D lite, grymt roligt att träffa någon man inte sett på många år!!! Har fått veta tråkiga nyheter oxå om en "kompis" till mig... men det tar vi inte nu, nu ska vi vara glaada!!!

Helt underbart med långa promenader, här hemma omkring, i skogen, vid havet och vid vårt nya område :-) Måste ju bekanta mig lite med omgivningarna där så man inte är helt lost sen.

Lovar att jag kommer bättra mig på att uppdatera iallafall efter flytten :-)
Ska försöka skriva liiiite oftare nu innan oxå,, men sen har jag ju mer att skriva/visa er. Ska bli såååå roligt att inreda något nytt!!!

Våriga kramar

1 kommentar:

Ulrika sa...

Vad spännande. Och kul att du hittat ditt hus, och att du får leva husliv nu.

Spännande. Ser fram emot bilder och info om hur det känns..

Ha en härlig helg!