27 mars 2010

sol, sol, sol,..... kan man annat än le???

Då är min lilla älskade systerdotter 6 år nu... shit vad tiden rullar snabbt!!!
Jag gav henne inlines OCH skydd, visserligen bor dom på gård utan asfalt men hon är ju hos mormor och moster ibland så då kan hon åka.
Tacos och hallontårta var det på menyn, grymt gott!!

Vilket ljuvligt väder vi har haft idag, imorse kl 06.00 (fråga mig inte vad jag gjorde uppe då) visade termometern 10grader :-)

Lägenheten blev godkänd på besiktningen så nu är det bara till att börja packa... hoppas det blir mindre fint väder imorgon så man kan vara inne med gott samvete. Är det sol o varmt får det bli pyssel i trädgården vilket oxå behövs, inte för att jag kan göra den speciellt fin med tanke på det torra gräset o allt men jag måste iallafall klippa ner buskarna (gör man sånt nu?) och ta bort ljungen som legat under snön hela vintern.
Behöver inhandla en vårjacka oxå... eller ja... två skulle jag ju behöva, en finare och en hundjacka.
Nya gummistövlar skulle oxå behövas med tanke på att jag tror där är hål i dom jag har... o ja visst ja... BILEN!! Den MÅSTE städas!!!

Nähäpp... nu ska jag sätta på Ängla trosor så vi kan lägga oss o mysa i sängen :-)
Min finaste tjej :-)

Njut av lite vårbilder från min trädgård.... och hallontårtor :-)
God natt!!






2 kommentarer:

Camilla Kronholm sa...

Sååå härligt och vilka fina bilder!!

Må väl
Camilla

Ulrika sa...

Oj vad det låter härligt med vår! Den kommer nog hit tids nog hoppas jag, om några veckor kanske.

Härliga bilder att drömma till...