06 juni 2010

bara massa mys :-)

Ikväll efter en lååång tids uppehåll fick jag pysselkli i fingrarna, hittade 2 stenar i trädgården som fick bli offer :-)
Bilder finns nedan (stenarna är inte torra efter att ha blivit lackade, så får se hur dom blir i färgen sen).
Har du en sten över i den storleken kanske??
Skulle vilja ha några till...

på fotona ser ni oxå vy från Lomma över turning torso och öresundsbron, Änglas fina stil när hon sitter i soffan och när hon ligger och myser i trädgården.








Igår körde jag och J ut till skogen för att grilla tillsammans med några vänner, A är hemma från Norge och hälsar på så det var trevligt :-)
Faktiskt så drack jag liite, första gångegn på typ 1 år som jag vågat/haft lust till att dricka... J var så snäll som körde *puss*!!
Myggen var grymt jobbiga, vill inte ens räkna mina myggbett.. och idag blev det inte mycket mindre bett när jag satt i trädgården och målade nu på kvällen. Myggen här på lannet är inte små heller... isch.

På torsdag som är min enda lediga dag denna veckan så kommer A hit tillsammans med sin vän J och så hoppas jag att min J kommer oxå... mysigt!!
Håller tummarna för fint väder!!

Idag har K varit här, vi satt ute i trädgården och snackade lite... hon har varit tillsammans med sin sambo i 10 år idag, helt sjukt vad tiden går snabbt!!!
GRATTIS min älskade vän!!
Så roligt att höra om det du berättade idag oxå... framtidsplanerna...
K har varit kär i sin C sedan vi gick i 6an... det är typ 16 år, dom har dessutom varit tillsammans ett antal gånger sedan dess. Kul!!

Nähäpp... nu får jag nog ta o hoppa in i duschen, klockan är ju kväll och ändå är det 19 grader ute :-) nice!!

3 kommentarer:

MizanFlisan sa...

Om du letar efter stenar är det bara att komma hit. Vi har alla möjliga storlekar.

Anonym sa...

Vilka underbara bilder, vovven är sååå söt så :) Och vilka fina stenar, det var ett bra tips så skulle man ju kunna göra, dom var jättefina.
På tal om hur länge man har varit tillsammans jag och min man har varit tillsammans i 18 år nu. Och jag är "bara" 36 år. SÅ du kan ju tänka dig, roligt med alla våra minnen som vi har, det kan ingen ta ifrån en i alla fall.
HA det så gott/Kram Milla

Monachos sa...

Hejsan, va snygga dom blev stenarna. Jag har en målad sten i min trädgård som nu säkert har 10 år på nacken och börjar bli lite sliten och avflagad. - kanske ska jag ta och göra om den i din stil. Nu är det lite blommor med texten välkommen. Har du använt schabloner till texten??/Monachos