01 juni 2010

Idag har min kära K varit här och hjälpt mig att få upp spegel och klädhängare i "hallen", gillar min nya hängare som tusan!!
Igår var mamma och Anna här tillsammans med sina hundar... som dom busade medans vi satt och snackade skit :-)
Skönt att Ängla går ihop med alla olika sorters hundar!!!
Hon är så "mesig" så hon ger sig direkt om någon går på och vill bråka.

Usch... vet inte riktigt vad jag ska skriva idag trots att det hänt en hel del dessa dagarna. Nu ska jag iallafall jobba 3 dagar sen är jag ledig helgen... helt otroligt att jag är ledig en helg!!!

Lite blandade bilder, men alla från min omgivning :-)





1 kommentar:

Tweety sa...

Tack så mycket :-) Ja, medicin är inte allt för kul, speciellt när man går upp av den. Ditt nya hem ser mysigt ut, skönt att på i den lilla sommarstaden nu när det är sommar. Visst det får vi helt klart göra, kramen