28 september 2010

Hade ett samtal med läkaren idag... hon sa hon hade uttryckt sig på fel sätt när vi sågs sist och hon menade inte alls att jag inte skulle få ta mer smärtstillande utan bara att hon inte ville höja dosen :-)
Missförstånd!!!

Har varit med J i Höör idag, 3 timmars sittning för en tattoo på låret... han ska dit och göra den klar om 2 veckor. Det blev fint... o fyyyy vad jag blev sugen på att göra min nästa!!!
I helgen är det tattoo mässa i Malmö och jag jobbar :-( fast iofs så tyckte jag inte det var så jätte roligt där sist jag var där så det är kanske lika bra att man inte kan gå.

Nu ska jag upp och inviga min nya dammsugare som jag fyndat för 149kr... undrar om den funkar :-) Fast jag ska bara ha den på ovanvåningen så man slipper släpa den andra upp o ner, kanske blir dammsugat lite oftare där uppe nu.

Inga kommentarer: