05 oktober 2010

Så jäkla skumt, men jag längtar efter den där kortisonsorutan i höften nu!!
Har stunder där det nästan är olidligt att gå, o när man jobbar så vill man ju helst inte visa att man har ont. Men det är sådär lätt ibland... tror dock att jag lyckas ganska bra.




Jag verkligen avskyr sprutor men kan det hjälpa så kan det vara värt att prova iallafall...




En kass mobil-bild på mitt fina köksbord :-) Tänkte så småningom måla om det i en mer "Lotta" färg, men det får komma när tid och ork finns.
Nu går allt tid o ork åt till Ängla, J, jobbet och umgås..... typ.




Avslutar dagens korta och mest innehållslösa inlägg med en bild på halva min ovanvåning, till höger längst ner har ni min pysselhörna, till vänster farmors gungstol och bakom den är Änglas mysiga BoT- säng :-)

Nu ska jag gå upp och försöka sova lite, blir möte på jobb imorgon sen hoppas jag på att K kommer o hälsar på... kanske kan klippa mitt virrvarr lite så det blir liiite bättre iallafall :-)

Saknar min J, som vanligt så känns det inte bra att gå o lägga sig ensam... men som han sa... det blir det kanske snart ändring på :-)

NATTI alla trötta

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Va fint ni har det!

Sv: Jag konditionstränar, kör lite pulsprogram från DVD (anpassar vissa rörelser).
Sen styrketränar jag med! Ingen trodde jag skulle kunna det, för när man har fibro är det ju lite "farligt". Men på rätt sätt så kan man göra det.
Det gäller att göra det på rätt sätt, rätt övningar och lite eller ingen vikt till att börja med. (Jag håller på och skriver ett inlägg om det, hur man kan göra, men det tar lite tid eftersom ena handleden e gipsad).
Med mer muskler kan man även lindra fibromyalgi, så det är ju bra =D Men hur mycket det lindrar är ju så klart olika. Men om det så lindrar 1% eller 50% så är jag nöjd!

Ulrika sa...

FIna bilder. Tyckte bordet var mysigt fast det var väldigt blått ;)

Och ovanvåningen såg ju helmysig ut.

Ha en skön helg och hoppas du har lite mindre värk nu.