12 oktober 2010

Vilka underbara dagar vi har haft nu ett tag!!
Hoppas det håller i sig ett tag till så vi får en fin höst.
Nu har jag varit ledig 2 dagar, har fixat o donat... skönt att hinna avverka en massa "måsten" ibland. Nu ska jag jobba 2 dagar sedan är det dags för kortisonspruta på fredag, sen jobb helgen igen... 3.e helgen jag jobbar i rad nu.
Igår fick jag nog av tunna gardiner... såhär ser ett av mina höstfönster ut just nu :-)



Vacker kväll sedd från Lomma, tittar man ganska noga så ser man öresundsbron där borta :-)

Fick ett par ljung av min kära vän K, dom fick sin plats i en hörna framför huset.


Det är aldrig för sent för en liten simtur :-)
Vi var på fältet i Malmö i eftermiddags, busade med en massa stora och små hundar, tränade lite agility och badade. Nu ligger tjejen helt utslagen i sin hörna av soffan.

Inga kommentarer: