30 december 2008


Nu har min mamma varit här och hjälpt mig så jag har fått upp speglen i hallen & kökslampan jag fick i julklapp :-)
Kvinnor kan!!! ;-)
Fick för mig en sak idag som jag aldrig fått för mig innan... att jag ville städa ut julen... vet inte varför, fick bara en känsla av att julen va slut nu. Men det får allt stanna ett par dagar till!!!
När det är borta saknar man allt mys som ljus & tomtar innebär!!
Nu ska jag istället ta & tappa upp ett varmt bad & tända lite ljus i badrummet, sen ska jag ligga där resten av kvällen :-)
Jag badar alldeless för sällan!!! Kom på att jag inte har badat alls sedan jag flyttade hit... katastrof!!!
Mitt badkar är så fint, sånt gammeldags med tassar. Så det är lätt att komma under & städa, i gamla lägenheten va det nästan omöjligt att få av fronten på badkaret!
Lägger till 2 stycken länkar till vänster... en till min nya favorit affär, Hemma hos Emla & en till en tjej (Malin)som har underbara saker till försäljning & en väldigt inspirerande blogg som heter Unik kollektion!!

Inga kommentarer: