28 december 2008


Sådär ja... nu börjar det kännas lite bättre :-)
Har dock inte kunnat äta något än, men det kommer med tiden!!

Imorgon blir det jobb som vanligt, skönt att komma hemifrån lite & få känna att man lever!!

Har faktiskt städat lite idag.. tvättat & vädrat ut kräksjukan!!
O vet ni... min dammsugare funkar igen!!!!!
Lyckan är total!!! :-)
Hade med den till pappa på juldagen så han fick ut det som fastnat.

Vill säga krya på dig (du vet vem)!! Man ska inte vara ledsen... som jag sa; försök att inte tänka för mycket! Men det är lättare sagt än gjort!!


Har förresten blivit lycklig ägare till en spegel :-)
Min första sådan sedan jag flyttade hemifrån för snart 11 år sedan... har bara inte blivit av innan att jag köpt någon.

Men igår hittade jag den på blocket (köpte idag)...

Nu ska den bara komma på sin plats oxå :-)



Min fina "tvättstuga"

JA... är STOLT över min diskmaskin!!



Min fina pojke!!





Världens finaste ögon, tillhörande min systerdotter

Inga kommentarer: