15 februari 2009

Sweet dreams!!

Nu har jag haft magkatarr varje kväll i över 1 vecka... hatar det!!!!
Oftast har jag en förklaring till varför... brukar vara stress av något slag, men denna gången känner jag mig inte stressad. Kan kanske vara maten/frånvaron av mat som gör det... men, men... det går över så småningom hoppas jag!!
Idag har jag målat hyllorna som ska vara i vardagsrummet & 2 tavelramar i ljus grå färg... hoppas det blir bra!!
Nu är det dax att sooooova inför den nya veckans bravader!!



En av alla vackra liljor som står i min vas... de har hållt sig fina över 1 vecka nu!!


Nya gardiner som kommer från Ellos... gillar dom skarpt!!





Strumpor från Lindex :0) tycker de är sååå söta!!



Denna strumpa hoppas jag att du Tweety redan har... annars får du bege dig till Lindex snarast & införskaffa en!! Om inte annat så kan du få ta med bilden till din blogg (snällt va?!?)... hihihi

SWEET DREAMS!!!!

Inga kommentarer: