08 februari 2009

Utmaning!!

Jag har blivit utmanad av Tweety!!!

Regler: Bloggaren skriver ner 10 SVAR på 10 frågor om det egna jaget, vem man är. De som blir utmanade skriver ett eget blogginlägg med sina 10 svar. I slutet av inlägget skriver du tre personer som du utmanar, kom ihåg att länka, spread the love.

1) Säg tre ställen på internet som du ofta besöker?
Bloggen, mailen tradera.

2) Sjunger du hemma eller i duschen?
Både och!!!

3) Kan du spela något instrument, vad?
Jag kan blinka lilla stjärna på piano *stolt* :0)

4) Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär?
Mellan 5minuter- 2 timmar kanske... beroende på om det är inräknat när man läser andra bloggar oxå...

5) Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar?
Ingen

6) Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit?
Ingen favorit

7) Alla samlar på något, vad samlar du på?
hmm... går lite i vågor... får säga gamla saker & änglar tror jag

8) Du måste välja. Är du en mes eller en tuffing?
Tuffing så klart... hahahha ;0)

9) Humor är roligt (?) nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, Tv, film?
Kan inte komma på någon just nu

10) Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda?
Annorlunda vet jag inte om jag har något som är, tror (vet) att det är många som har inredning som intresse


Utmaningen skickar jag vidare till de som känner sig sugna!!!

Inga kommentarer: