24 augusti 2010

1 år sedan....

Idag/igår (24/8) är det ett år sedan min Aailah låg på bordet hos veterinären och tog sina sista andetag, 1 år sedan jag sniffade på hennes öron för sista gången, 1 år sedan jag fick mysa med den mest underbara ängel som finns.... ja.... 1 år sedan mycket i livet förändrades.
Aailah fick bara 8 korta månader på jorden, jag fick äran att lära känna henne och vara med henne 6 av dom månaderna. O Oj vad mycket den lilla tösen förändrade i mitt liv!!! Så mycket glädje, oro, sorg, frustration, kärlek, närhet.... ja... hon gav mig så mycket den korta tid vi fick tillsammans.

Alla i vår närhet hade speciella känslor för den lilla tjejen, det var nog inte någon som lämnades oberörd av hennes charm :-)

Någon ånger i att jag tog beslutet att ta hem den där lilla och sjuka 1,2 kilos valpen har jag aldrig känt. Inte heller har jag känt ånger att jag lät henne få somna in, hon hade ett bra och värdigt liv även om det var kort och intensivt.
Men det är något av det jobbigaste jag har varit med om... när hon fick dom där hemska sprutorna. Min lilla tös... glömmer aldrig henne!!!!
ÄLSKAR MIN AAILAH OCH SAKNAR HENNE SOM TUSAN!!!!!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon va så fin....Älskade henne med...Mamma

andin sa...

what cute dogs..so cuuuutteeee...whats the name of your dogs?