04 augusti 2010

Tisdag idag då

ja... nu är jag ledig i 6 dagar :-)
Dagen började 08.00 då jag först väcktes av telefonen som jag stände av ljudet på och sedan kom Ängla och tyckte vi var tråkiga som låg o sov. Mig fick hon upp men kära J låg kvar o snarkade till kvart i 11 när jag fick gå upp o väcka honon, han hade satt galler för sin sida av sängen så Ängla kunde ju inte väcka honom (stackars Ängla).
Jag o Ängla gick ut en sväng, busade lite och lade oss sen för att titta på tv o slöa tills J behagade komma upp.
J skulle jobba ikväll så han körde hem för att förbereda sig inför 2a kvällen efter semestern... inte avundsjuk alls är jag!!!
Låg en liten stund i soffan men sen satte jag igång med tvättning (började med det tidigare på morgonen), halvstädning och så plckade jag ut allt skräp som har legat i månader i uterummet till bilen.
Typ 13.00 körde jag o Ängla till sysav och kasta skiten, sedan blev det möte med M och maja för en promenad på 2 timmar.... riktigt skönt promenadväder va det.
Maja är som en mamma för Ängla så dom blir sååå glada när dom ses, men sen är det inte mycket mer än trevligt sällskap mellan dom, dom busar inte något speciellt.

Körde hem, lämnade Ängla o körde till byn för att handla, gå på apoteket o lite så. Sen supade jag i säng!!! Va tvungen att vila ett tag innan kvällen kom.

Vid halv åtta eller något sånt så kom Min kära K tillsammans med vår kära vän U som vi inte har träffat på år....
Vi satt o snackade skit, grillade korv, snackade mer skit...inne då alltså för ute kunde man inte vara vid den tiden på dygnet. Här är så sjukt mycket myggor!!!
*kliar överallt*

Vid 23 körde dom hem och nu är jag helt redo för att hoppa i bingen!!!
Är ensam idag så får väl sällskap av Ängla i sängen inatt...
Go natt!!!

Inga kommentarer: