08 augusti 2010

Fy vad snabbt en vecka går!!
Nu har jag varit ledig sedan i tisdags, har hunnit med en hel del men hade gärna haft ett par dagar till så man hann med lite mer.
Jag har varit iväg på sysav och kasserat gammalt "skit" som stått i uterummet, så nu börjar det likna något därute oxå :-)
Har en liten hörna kvar med kartonger, det är sånt som jag skulle vilja ha i ett förråd (vilket jag inte har här).
Får flirta lite med mamma så kanske där finns någon plats i hennes förråd :-)

Vi var hos mamma och åt middag i fredags, Tindra o Ängla busade och var så nöjda så- och jag va nöjd med trött hund och god mat i magen.
Igår kom kusin C på besök tillsammans med sin karl, hans hund och Cs lilla pupp på 15 veckor :-)
Vi åkte ner till hundstranden och badade trots det inte va något vidare väder, men gud vad skönt det va i vattnet!!!
Ängla och den stora hunden hade skitskoj i vattnet... så roligt att se hundar känna sån frihet!!!
Efter badet körde vi hem till mig och fikade medans hundarna sprang o busade/torkade i trädgården. Ängla är FORTFARANDE trött som en tok :-)

Idag ska jag försöka få tummarna loss o slipa byrån som jag tänkt måla om, det är en byrå som min mormors mamma har haft. Men den är fin som tusan :-)
En sväng till en kompis i Lund senare och sedan är det dags för jobbevecka.
Ska försöka ta mig ut till kusin C en dag, köra o bada med hundarna i Tvedöra och sedan fick jag höra att hennes gubbe har 2 klaffbord som står i garaget.... o jag som vill ha ett sånt :-)



resultatet av rundan till sysav :-)




Ängla o Tindra in action

1 kommentar:

Tweety sa...

Hoppas allt är bra med dig? Nu har jag bytat blogg, välkommen http://tweety26.wordpress.com