24 oktober 2010

Söndag, snart måndag och jag har varit ledig mina 3 kvällar... dax att börja jobba igen!
Jobbar måndag och tisdag, brandutbildning på onsdag sedan är jag ledig en hel dag innan jag jobbar helg igen.
I går var K med mig på en tripp till Landskrona... en ifyllning och påbyggnad av min 10 åriga tatuering på vristen.
Tror det kommer blir super när den läkt och så, tänker inte lägga ut någon bild förrän den är som den ska :-)
För 10 år sedan när jag gjorde tecknet på vristen så gjorde det grymt ont, men nu kändes det inte alls mycket... var typ bara lite i början och sedan när han körde skuggorna nära hälsenan, DÅ gjorde det riktigt ont!!
Efter tatueringen körde vi in om Lödde på hemvägen och handlade lite.
Idag var jag och min fina J på biltema och en liten sväng in om IKEA innan det var dax för J att köra till jobbet. Då körde jag och fick fixat min bil!!!! :-)
Nu slipper jag skämmas över att starta/gasa/köra min bil för nu är den tyst!!
Där var ett mega hål i avgasröret så jag hade köpt ett helt nytt avgassystem.
Passade på att hälsa på mamma oxå medans bilen blev fixad.
Nu har jag varit hemma typ 2 timmar, har hunnit med att tvätta 2 maskiner tvätt och att diska en jäkla massa.
Ska hinna med dammsugning och iordningställande på ovanvåningen oxå innan J kommer hem från jobbet tänkte jag... får se vad jag orkar med.
Har ju ett wii i huset nu så jag måste ju hinna öva lite på Mario (?) oxå så jag kan vinna någon gång :-)

Inga kommentarer: