28 oktober 2010

Wiiiiii..... :-)

Jaaa.... idag har vi införskaffat oss ett wii fit plus!!!
Nu ska här fittas om dagarna.... eller... oooopssss... kanske man ska säga tränas... haha
Har provat det lite nu ikväll, sjukt många olika roliga spel är där :-) och inte dör man heller som i många andra spel.
J jobbar och jag o Ängla är hemma o har tjejmys.
Pratade med systerdotter E i telefon innan, träffar henne alldeles för sällan nu mera... hon är ju fan stor tjej nu!!!
-"Moster.... jag har lärt mig att skriva med små bokstäver nu, alldeless just nu alltså!!
Och så kan jag åka rullor (inlines) oxå så nu kan jag ut o åka med J".
Hon är 6½ år nu, går i skolan, äger en ponny som hon kan köra (trav).... MEN.... -"Nu kan jag inte köra henne mer för hon har blivit för tjock, jag kan bara rida barbacka".
Ponnyn ska ha föl till sommaren :-)
Iallafall så saknar jag min lilla tjej jätte mycket!!
Nu ska jag och Ängla gå på en prommis sen blir det torsdagsmys eftersom helgen innebär jobb som vanligt.

1 kommentar:

Jeanette sa...

Åååh vill oxå ha ett wii!!

Sv: fibrodimman är värdelös just nu... har aldrig varit så här illa innan, men får jag bara sova om nätterna igen så ska det nog lugna sig... hoppas jag =)