25 oktober 2008

MYCKET dåligt av mig...

... att inte skriva på så länge!!
Har haft ett par jobbiga veckor på rehab som nu är slut... känns konstigt att inte gå dit på måndag igen. Inte träffa gruppen eller teamet :-(

Har varit väldigt givande & tänkvärda veckor så får du med någon form av långvarig värk chansen att gå någon sorts "kurs" på rehab så är mitt råd... GÖR DET!!!



Har oxå haft några dagar som innefattat mycket pyssel :-) så jag tänkte lägga in lite bilder på det nu så får jag skriva mer nästa gång (är super trött idag).



Jag har idag gjort några skyltar som jag blev super nöjd med!!!



Ja... låter bilderna tala för sig själv nu så ska jag slänga mig på soffan :-).

(Förvaring för ljus eller småsaker)

(prydnadspåse till vinflaska & förvaringspåse)


(Målad & "pyntad" kruka)

Skyltarna jag gjorde idag!! Ska köpa fler träbitar!!!





(ja... gjorde 2 stycken :-) )

Inga kommentarer: