07 juni 2009

Dagen

Fy vilken dålig match idag!!! Men jag är ändå super nöjd med dagen :-)
Hela eftermiddagen tillbringade jag med min kära kusin C, tyvärr försvann tiden någonstans... vet inte vart den tog vägen. Kvällen har jag tillbringat tillsammans med J och hans vänner (som jag ej träffat på typ 2 år!). Det blev grymt mycket grillat kött, grönsaker, nypotatis i ugn och en massa såser... mums!!!
Sedan satt vi och pratade medans Sverige sprang fram och tillbaka med en boll.... eller ja... vad de nu gjorde.
Grannfrun hjälpte mig att gå med Aailah, var faktiskt skönt att komma iväg lite utan att vara uppmärksam på vad hon hittar på hela tiden. Dessutom har de vi var hos en liten dotter på 2 år, hade blivit lite mycket kanske med 2 små busar :-)
Tänkte oxå lite på att jag nog behöver lämna henne hemma ibland, nu när jag är sjukskriven så länge så kan det ju annars bli en vana för henne att alltid vara med mig... inte så bra sedan när jag ska börja jobba igen.
Nu ska jag försöka sova lite... är konstigt nog inte alls trött, inte ens i kroppen :-) Men man ska inte säga för mycket, det kommer en morgondag oxå.
Vad har du gjort idag??
Sov gott!!!

Inga kommentarer: