06 juli 2009

Jag lever!!!
Min dator slogs ut av blixten förra veckan så det är därför jag inte har kunnat uppdatera :-)
Alltså inget allvarligare som hänt, men fy vad irriterande det är!!! Alla mina foto ligger ju på den datorn... hoppas att man kan rädda dom!!

Iallafall så har veckan varit okej, var i Halmstad hos syster i helgen och tog det lugnt, fick en tatuering av min kära systerdotter :-)




På väg hem från Halmstad igår hade det hänt en olycka, en bil som kört in i mitträcket på motorvägen. Läste senare att det inte var någon som skadat sig. Men vi fick stå i kö i ca 20 minuter innan de kunnat bärga bilen, låååång kö blev det och en massa människor som stod utanför bilarna och pratade. Jag och Aailah tog oss en liten promenad på motorvägen... inte varje dag man gör det :-)




Min kära systerdotter E hade fått en ny pool, det var inte länge hon fick behålla den för sig själv innan Aailah upptäckte den :-) Mysigt hade vi!!




Här är regnet dagen då blixten slog ner.... det regnade MYCKET!!

Snart ska jag och Aailah till djursjukhuset... min stackars lilla tjej har ont i bakdelen. Hon har svårt att sätta, lägga och resa sig och dessutom är hon väldigt instabil :-(

Hoppas att det inte är något allvarligt!!! Håll tummarna för oss!!

Hur har du haft det i helgen??

1 kommentar:

Monachos sa...

Hoppas det går bra med Aihla. Inte kul när dom har ont. Min jycke hade jätteont i bakdelen, var stel och instabil. Och det var många tankar som gick i mitt huvud då. Men det visade sig vara något så enkelt som ryggskott. Massage, smärtstillande och lugna promenader var receptet. Så hoppas det är något så enkelt. Jag håller tummarna/M