19 juli 2009

TIDEN....

Oj, oj, oj vad dålig jag är på att uppdatera!!!!
Ni får skälla på mig ;-)

Har varit en hel del ett tag nu... var i Halmstad några dagar, har varit mycket med Aailah och sedan har jag själv legat hemma i influensa nu ett par dagar *suck*
Imorgon bär det av till Halmstad igen, sedan innehåller veckan läkarbesök och umgänge med nära o kära.

Aailah har varit väldigt dålig, vi var hos en annan veterinär förra veckan för att kolla röntgenbilderna och så... då visar det sig att hon förutom dåliga höfter oxå har fått benhinneinflammation :-( min stackars lilla tjej!!!
Så nu har vi bytat foder, vi har fått hålla oss till små promenader utan bus med kompisarna och så tar hon antiinflammatoriska tabletter. Om 1 vecka ska vi tillbaka till veterinären och ta nya röntgenbilder.... bara att hoppas på det bästa!!!

Jag låg 3 dygn med hög feber och allt som hör där till... såååå drygt!!! Så idag har jag städat ut sjukdom och så :-)

Vi har ju fått nytt staket runt trädgården oxå (äntligen), så nu har vi liiite större plats med några tillhörande buskar som innan var utanför staketet.
Bilder kommer senare.
Nu ska jag äta glass och titta klart på Walk the line.

Hur har du det?? Hoppas allt är bra!!!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Ha en fortsatt skön sommar!

/ Ulrika på en snabbvisit..