18 september 2009

OJ!!! 2 inlägg på rad... :-)

Kände att det är dax att uppdatera lite...
Jag började jobba 25% i måndags efter en låååång sjukskrivning, skönt att komma igång igen!! Men hoppas på att snart kunna gå upp till 50% för dessa 25 känns sådär lönt.... hinner knappt komma till jobbet förrän jag ska gå hem igen. MEN, ska inte klaga för det är faktiskt bra/skönt med en liten mjukstart!!
Idag var vi på fältet igen med Anns och Nicka, grymt skönt att bara sitta där vid havet, titta på hundarna som busar och snacka en massa skit :-)
Kommer bilder senare på när vi var hos morbror och busade med deras lilla bordercollie valp... 3 timmar höll de små på!!! Har träffat kusin C oxå... det va längesedan sist, hoppas det inte går lika lång tid till nästa gång.
Annars tror jag inte det har hänt så himlans mycket... var och tog nya prover igår, hade lägre blodvärde på de senaste proverna... skumt!! Men hoppas det beror på B12 bristen!!
JO!!!! Min Anns ska flytta till Gbg :-(
Om ungefär en vecka tar hon sitt pick & pack och lämnar mig i sticket... men jag kommer upp till dig snart tjejen :-) Kanske ska ta och flytta med henne.... hade varit lite nice med miljöombyte faktiskt ((Eller vad tycker du mamma??? hihihi))!!
Nu ska jag väcka min trötta tjej och gå ut en runda... så kan vi kanske sova länge (som vanligt) imorgon. Jobbehelg är det... jobbar från lördag tom. onsdag nästa vecka, Sådär roligt schema får jag väl säga.... denna veckan har jag varit ledig onsdag och fredag, känns lite dumt att jobba varannan dag... men... vad ska man göra?? Bara till att jobba och vara glad att man har ett jobb tycker jag!!!
Sweet dreams!!!

1 kommentar:

Ninja sa...

det kan vara tufft att komma igång efter en sjukskrivning!