04 december 2009

Fredag kväll

Ja... då har denna veckan gått oxå.
Igår var vi 12 stycken från jobbet som var ute och åt på restaurang... tapas, jätte god mat och grymt trevligt/roligt va det :-)
Dock blev jag lite övertrött ett tag på slutet och skrattade som tusan åt typ ingenting :-) men det va skoj!
Finns det något härligare än att skratta så tårarna rinner och man får kramper i magen??

Har jobbat ikväll så nu är det hemmamys med Ängla som gäller!!
Hon hade haft roligt när jag var på jobbet iallafall.... fast hon har leksaker och ben i hallen där hon är så måååste man ju hitta på något bus. Idag var det bara dörrmattan som fanns att tillgå, så alla kanterna på den är lite ojämna nu :-)
Men jag är lika glad för det!!

Fick köpt någon julklapp idag oxå, tror att jag har kommit på vad jag ska köpa till alla nu. Så hoppas på att i helgen komma iväg och få allt fixat så man slipper värsta julstressen.




Ängla och Tindra myser i parken

Inga kommentarer: