30 december 2009

Näst sista dagen på 2000- talet

Näst sista dagen på 2000- talet.... har tillbringat dagen mestadels liggandes, mår inte alls bra. Ikväll har jag iallafall jobbat, tur att det var lugnt idag!!
Imorgon ska jag försöka ta mig till Nova Lund för att köpa ett par glittriga strumpbyxor, vill vara lite fin de sista timmarna på året. Jag jobbar imorgon till 20.00, sen hämtar jag Tindra, kör hem och går en runda med hundarna så dom får busa av sig, fixar goda smörgåsar eller något sånt till mig och mamma.
Sen kommer mamma när hon slutat jobba, så det blir en lugn nyår hemma... måste ju vara hemma med hundarna!!
Kanske kommer J förbi och säger hej under kvällen, det är fest längre ner på området... ja... får se vad som händer helt enkelt!!!
Hur firar du in 2010??

Hur ska man nu säga då.... "tvåtusentio" eller "tjugohundratio"??????


Bilderna visar hur fint skåne kan vara när vintern väl kommer (nu är snön borta om man inte räknar med de svarta högarna som ligger lite här o var), tyvärr är det ljus bakgrund på fotot på Ängla... men hon har sin fina gloria på sig :-)
Va bara tvungen att ha den... hon är ju en Ängel!!








VI ÖNSKAR ER ALLA ETT GOTT SLUT PÅ
2009 och att 2010 blir ett år med hälsa, kärlek, vänskap och välmående.
GOTT NYTT ÅR!!!!

1 kommentar:

Denna här tjejen alltså sa...

"Tjugohundratio" - pah! Tvåtusentio ska det vara, det känns ju hur naturligt som helst!

Puss och kram!