14 oktober 2009

Tekniska problem med tävlingen..... :-(

Sååååå drygt!!!
Har nu fått bilder av "Hemma hos Emla" som ska sponsra tävlingen här, bilderna är jätte fina och finns på min dator... MEN när jag lägger in dom här på bloggen kommer det bara en massa siffror, bokstäver och annat konstigt.
Så jag ber om ursäkt om tävlingen dröjer lite till, ska försöka ordna det på något sätt. Kanske någon vet hur jag kan ordna det??

Under tiden vi väntar på att detta ska bli fixat så tycker jag att du precis som jag går in på www.hemmahosemla.se och njuter av alla vackra ting.
Eller ännu bättre om du bor i Lunds närområde så kika in i butiken.... där kan man köpa verkligen ALLT!! Underbart hjälpsam personal är där och hon har måååånga tips och idéer på presenter, inredning till ditt hem, småprylar som kan ge stora intryck!! Så kort och gott besök Hemma hos Emla på ena eller andra sättet så dyker tävlingen upp snart :-)

Inga kommentarer: