05 november 2010

.....

Vet inte var jag ska ta vägen nu... har så sjukt jävla ont i den jävla höften!!
Tur jag har min fina som hjälper mig... snart blir jag serverad taco och sedan blir det film.
Ängla var jätte duktig hos veterinären, hon hoppade utan måste upp på bordet (som var ganska högt). Hon satte sig med huvudet mot mig och tittade på min mage typ, veterinären stack och Ängla bara ryckte till lite, lite sen va det klart.
Hjärtat slog bra, öron, ögon och mun såg bra ut oxå.... 34,6kg väger min lilla sessa nu :-)
Träffade på S som jobbar på kliniken, hon tyckte det va längesedan vi sågs... jo... och skönt är väl det, det bevisar ju att Änglas mage är bra :-)
Här nedanför ser ni en del av systerdotterns önskelista till jul :-)

Ängla badar i dammen nära hemmet.... borde vara ganska kallt i vattnet, men hon gillade det :-)

Och så en lapp som sitter på jobbet :-)




Inga kommentarer: