10 november 2010


A och hennes lilla kille kom på fika idag, jätte roligt!! W har vuxit som tusan sedan jag såg honom sist, galet vad snabbt tiden går!!

Mamma kom oxå förbi för att bebismysa, hon hade Tindra med så hundarna fick leka lite. Som vanligt när dom två är tillsammans så måste det hittas på något hyss... idag öppnade dom (Tindra tror jag) grinden och sprang och tog sig ett dopp i grannens damm... lagom glad man blir!

Läkaren ringde idag, mina järnvärden var fortfarande inte bra så järntabletterna får jag inte sluta med :-( men annars var det bra.

3 december ska jag få nästa kortisonspruta... med andra ord ska jag gå nästan en hel månad med höftskiten. Bara att bita ihop och le....

Nu har jag precis duschat Ängla så nu är hon så mjuk o fin i pälsen, ska klippa klorna och smörja in trampdynorna oxå sen är hon fit for fight igen :-)

Dax att laga lite mat nu... blir karré med någonting som jag inte bestämt ännu :-)



Inga kommentarer: