09 november 2010

tisdag idag

Sitter här hemma i soffan och försöker ta det lugnt, har varit hemma från jobb 2 kvällar nu pga. höften (var ledig 1 vecka innan) så nu klättrar jag på väggarna!!!
Har ingen tvätt att tvätta, ingen disk att diska, inga löv att sopa bort, inga kläder att sortera eller vika, ingen hund att gå ut med (jooo... men har precis varit ute med henne), inget spel att spela (bara wii som gör ont)..... nä... jag har verkligen INGENTING att göra!!! Stackars mig!!
Hoppas på att läkaren ringer imorgon och säger att jag kan komma på eftermiddagen och få en spruta.
MEN vid lunch imorgon så kommer A med sin lilla W... bebismys!!!!
Senare hoppas jag att vi kan komma iväg och köpa en ny micro och patroner till min skrivare.
Måste ha patroner för att kunna göra det pyssel jag börjat förbereda... små saker som ska bli klappar till familjen. Så vad det är kan jag ju tyvärr varken skriva eller visa här :-(
Men det kommer kanske bilder på det efter jul.
Var en sväng inne i Lund idag, panduro och Hemma hos Emla blev besökta men sen orkade jag inte mer så jag körde hem o vilade lite.
På torsdag kl. 11.30 smäller det :-)
Nu ska jag vila mig lite innan J kommer hem från jobbet... hoppas på att få se shrek 3 ikväll. Dom är sååå söta dom där små träskmonsterna :-)

Inga kommentarer: