05 november 2010

Idag blir det ett besök här

hos vår veterinär i Tygelsjö, ska vaccinera Ängla och väga henne inför en kur med Axilur (avmaskning).
Vi ska vara där kl 15.00 så jag sitter här och hoppas på att J kommer hem snart.... han får ju köra oss dit eftersom jag har körförbud ett par dagar till.
På måndag har jag nu lyckats få en tid på besiktningen här i Lomma.... underbart!!!
Igår var jag på burlöv center och traskade runt lite, mitt i allt small det till i höften och nu har jag lika ont som jag hade innan jag fick sprutan. 3 veckor fick jag iallafall vara smärtfri :-)
Läkaren ska ringa mig nästa vecka men kände att jag inte kan gå o belasta vänster höft så mycket som jag gjort nu så jag ringde VC, skickade sedan dit kära mamma som nyss kom och lämnade en krycka till mig.......
Ja.... nu ska jag försöka ha den som en annan kompis ett tag. Är så rädd att man överbelastar vänster höft så mycket att den tar stryk... bättre att se ut som en mupp och ha en okej kropp i övrigt.



Annars är jag helt okej i kroppen (just nu iallafall)
Ska försöka tvätta klart golven på nedanvåningen nu medans jag väntar på honey...

Inga kommentarer: