03 november 2010

Semester i dagarna 2 :-) så nu är jag ledig tom. söndag!!
Snart blir det besök på Gekås, Ullared tillsammans med J och hans föräldrar, ska bli roligt att ha en heldag med dom alla.
Ska luncha med min lilla M om 2 veckor.... fick veta härom dagen att hon ska ha bebis, en liten flicka i februari. Kan verkligen se lilla M med en liten kula på magen... så fint!!!!
Änglas uppfödare har precis fått en liten pojke så säger GRATTIS till den nya familjen!!
Idag var det möte på jobb, fick ta mammas bil sen för att köra och gå ut med Tindra eftersom mamma ska jobba. En sväng till city gross och inhandla mat... blev wook idag... det va riktigt längesedan jag gjorde det så det var sjukt gott!!
Sen fick jag köra och lämna bilen till mamma på jobbet, tog Ängla med mig så passade vi på att ta en prommis oxå. 25 minuter tog det att gå hem i lagom tempo... riktigt skönt va det. Hade en jäkla tur dock eftersom det öste ner när vi körde till jobb... det slutade precis när vi skulle börja gå hem :-)
Varför tog jag då inte min egen bil kan man ju undra....
JO!!
Fick bytt avgasrör förra veckan och skulle besiktiga bilen på drive in, med min tur så har dom nu stängt tillsvidare på alla drive in.... 15 november har jag fått en tid i Malmö, så fram till dess har jag körförbud :-(
Sjukt irriterande!!!
Nu ska jag se sista halvtimmen på bonde söker fru, missar ju alla såna program när man jobbar kväll så får passa på :-)

Inga kommentarer: