10 mars 2009

Närmar det sig vår tro??

Idag är det så skönt väder så man undrar lite om våren börjar ta över efter den kalla vintern... hur skönt hade inte det varit?? :0)
Dessa söta krokusar växer så det knakar och jag har upptäck att de inte bara finns i rabatten utan runtom i hela trädgården, både lila och vita.


Idag är det dax att åka till Halmstad, då börjar semestern på "riktigt"!!
Vad gäller Aailah så mår hon nu bättre, hon har gått upp i vikt och väger nu 1.78kg.
Jag har dock inte bestämt mig än om hon ska komma tillbaka till mig eller inte, vill se henne först och skulle uppskatta om uppfödaren låter mig ha henne någon vecka på "prov" så man ser att hon fortsätter på rätt håll. Vill ju inte köpa en dålig valp!!
Skönt att veta att det går på rätt håll iallafall!!

I söndags var jag på stan och fikade med söta M, så gott det var med café bagel och varm choklad och så skönt det var att komma ut och träffa människor!!! Minns inte när jag var på stan och fikade senast... men det ska det bli ändring på!!!
Det är bara så hemskt dyrt allting...

Nu ska jag börja packa och göra mig klar för avfärd, hoppas ni får en toppen vecka allihopa!!

Kommer säkert att göra något litet inlägg under veckan. :0)


KRAMAR

1 kommentar:

Anonym sa...

En underbar bild på Krokusarna! De ger vårkänslor!
Skönt att höra att hon mår bättre nu.
Hoppas du får en härlig semester! Kramar!